miercuri, 8 iunie 2011

continuare....

"-Daca o sa te las vreodata sa dansezi singur, inseamna ca am facut vreun infarct, vreun atac, mi-am pierdut identitatea. Sa nu ma iei in serios. Sa ma tii strans in brate, fiindca o sa imi revin. Nu pot sa traiesc fara tine. Daca o sa iti spun vreodata altceva, sa nu ma crezi. Omenii iti cer libertatea. Eu iti cer sa ma tii legata de tine pentru ca altfel nu stiu sa traiesc.
- Ma bucur pur si simplu ca te vad. Nu o sa iti dau drumul niciodata. Cand o sa vrei sa dansezi singura, o sa te legan fetita mea, si o sa-ti revii. Ai invatat sa ierti."


Cand aveam trei ani, am intrebat-o pe mama de ce nu poate inima mea sa bata o singura data. Si mama mi-a raspuns: daca ar bate o singura data, n-ar mai exista golurile dintre batai. Si de ce as avea nevoie de golurile acestea, am intrebat-o apoi? Si ea mi-a raspuns: pentru ca intr-o zi, cineva sa vina si sa le umple.

Viata-i foarte trista, asa, in general, dar eu vreau sa te vad pe tine razand, fericita, iar atunci cand esti speriata, vreau cel putin sa ma strigi. Chiar daca ti-am gresit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu